Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Madde1-Taraflar
1.1.Satıcı

ADI: Dermo Beyond Kozmetik Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi
ADRESİ: Turanköy Mah. Doğa Sok. A Ablok No:8 Kestel Bursa
TEL: 0 224 503 81 08
E-POSTA: destek@dermobeyond.com
MERSİS NO    : 0293097699300001
VERGİ DAİRESİ: GÖKDERE
VERGİ NO: 29309769993
KEP ADRESİ   :dermobeyond@hs06.kep.tr

1.2.Alıcı

ADI SOYADI:
ADRESİ:
TEL:
E-POSTA:

Madde 2- Konu

İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın SATICI’ya ait www.dermobeyond.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini verdiği aşağıda nitelikleri ve satış bedeli belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

Madde 3- Sözleşme Konusu Ürün/Ödeme/Teslimat Bilgileri

3.1.Elektronik ortamda alınan sözleşme konusu ürün/ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, vergiler dahil satış bedeli, ödeme şekli, teslimat bilgileri, kargo ücreti aşağıda belirtildiği gibidir.

3.2.Alıcı, aşağıda yer alan bilgilerin doğru ve eksiksiz olduğunu, bu bilgilerin doğru olmadığı veya eksik olduğu durumlardan doğacak her türlü sorumluluğun kendisine ait olduğunu beyan, kabul ve taahhüt eder.

SATIN ALINAN ÜRÜNLER

Ürün Adı               Miktar         Kargo tutarı         Vergiler

Toplam Ürün Tutarı

Toplam Fiyat

 

……

 

 

30,00 -TRY

       

SİPARİŞ TARİHİ         :

TESLİMAT BİLGİSİ

Ödeme türü      :

Alıcı                :

Teslimat adresi :

 

FATURA BİLGİSİ

Ad                   :

Fatura adresi     :

Telefon numarası:

Eposta              :

Genel olarak aksi belirtilmediği sürece teslimat masrafları (kargo ücreti vb.) ALICI’ya aittir.

Madde 4- Tarafların Hak ve Yükümlülükleri

4.1. Satıcı, mücbir sebep halleri saklı kalmak kaydıyla; sözleşme konusu edimini eksiksiz, ayıpsız ve siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak yasal mevzuata ve standartlara uygun bir şekilde yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.

4.2. Alıcı, işbu sözleşme kurulmadan önce www.dermobeyond.com.tr  internet sitesinden, satıcının isim, unvan, MERSİS numarası, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri , sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, vergiler, nakliye ve benzeri ek masraflar dahil olmak üzere satış fiyatı ,sipariş, ödeme sekli, teslimat koşulları ve masrafları, “cayma” hakkının kullanılma şartları, süresi ve usulü ile bu hakkın nasıl kullanılacağı , hangi koşullarda cayma hakkının kullanılamayacağı, satıcının şikayetlere ilişkin çözüm yöntemleri, Alıcıların şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri Satıcıya ait erişim bilgileri ile uyuşmazlık halinde başvurulabilecek resmi makamlar vs. konusunda açık , anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgilendirmeyi doğru ve eksiksiz olarak edindiğini,incelediğini, okuyup anladığını, kabul ettiğini ve Mesafeli Satış Sözleşmesi kurulmadan önce elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan, kabul ve taahhüt eder.

4.3. Alıcı, Satıcı’ya ait internet sitesine üye olurken verdiği kişisel ve diğer sair bilgilerin gerçeğe uygun olduğunu, Satıcı’nın bu bilgilerin gerçeğe aykırılığı nedeniyle uğrayacağı tüm zararları, Satıcı’nın ilk bildirimi üzerine derhal, nakden ve defaten tazmin edeceğini beyan ve taahhüt eder.

4.4. Sistem hatalarından meydana gelen fiyat yanlışlıklarından Satıcı sorumlu değildir. Sistem hatalarına dayalı olarak Alıcı Satıcıdan hak iddiasında bulunamaz. 

Madde 5-Sipariş Prosedürü

5.1. www.dermobeyond.com.tr adresinden kredi kartı veya banka kartı (Visa, MasterCard,Troy) ile alışveriş yapılabilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı belirlenen andır.

5.2.Alışveriş sepetine eklenen ürünlerin KDV dahil tutarı ile varsa tüm nakliye, teslim ve benzeri ek masraflar (Taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) alıcı tarafından onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının posu üzerinden işleme alınır. Bu nedenle siparişler, sevk edilmeden 
önce müşteriye sipariş onay maili gönderilir. Sipariş Onay maili gönderilmeden sevkiyat yapılmaz.

5.3.Süreçteki herhangi bir aksama durumunda veya Alıcı’nın vermiş olduğu bilgiler gerçekle örtüşmediğinde ya da kredi kartı ile ilgili ortaya çıkabilecek problem halinde Satıcı, siparişi durdurma hakkına sahiptir. Bu durum alıcıya sözleşmede belirttiği telefon/faks/e-mail yollarından biri veya bir kaçı kullanılmak sureti ile bildirilir. Gerekirse alıcıdan bankası ile görüşmesi istenebilir. Alıcı’nın vermiş olduğu telefon, e-posta ve posta adreslerinden Alıcı’ya ulaşılamadığı takdirde, Satıcı siparişin yürürlüğe koyulmasını 15 (onbeş) gün süreyle dondurur. Alıcı’nın bu süre zarfında Satıcı ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir. Bu süre içerisinde Alıcı’dan herhangi bir cevap alınamazsa Satıcı, her iki tarafın da zarar görmemesi için siparişi iptal eder. 

Madde 6: Ödeme Prosedürü

6.1.Alıcı, herhangi bir nedenle ürün bedelinin ödenmemesi veya banka finans kuruluşu kayıtlarında iptal edilmesi halinde, Satıcı’nın sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğünden kurtulmuş sayılacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.

6.2.Ürünün tesliminden sonra Alıcı’ya ait kredi kartının Alıcı’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini Satıcı’ya ödememesi halinde, Alıcı’nın kendisine teslim edilmiş ürünü 3 (üç) gün içinde Satıcı’ya göndermesi zorunludur. Bu tür durumlarda nakliye giderleri Alıcı’ya aittir.

Madde 7- Sevkiyat/Teslimat Prosedürü

7.1.Sipariş onayı mailinin gönderilmesiyle birlikte, ürün/ürünler Satıcı’nın anlaşmalı olduğu kargo Şirketine verilir.

7.2.Ürün/ürünler satıcının anlaşmalı olduğu kargo ile alıcının adresine teslim edilecektir. Teslimat süresi, mücbir sebep halleri saklı kalmak kaydıyla, sözleşmenin kurulduğuna ilişkin sipariş onayı mailinin gönderilmesinden itibaren 30 gündür. “Tahmini teslimat tarihi" şeklinde belirtilen ürünlerin, teslimat tarihi tahmini olarak belirtilmiş olup bu ifade herhangi bir taahhüt içermemektedir Alıcı’nın veya teslim edilecek kişinin teslim anında adreste bulunmaması durumunda Alıcı'nın ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden Satıcı sorumlu değildir. Bu durumda, Satıcı edimini tam ve eksiksiz olarak yerine getirmiş olarak kabul edilecektir. Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka bir kişi veya kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi veya kurulusun teslimatı kabul etmemesinden dolayı Satıcı sorumlu tutulamaz.

7.3.Mücbir sebep halleri veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile ya da Alıcının kusur ve/veya ihmalinden kaynaklanan haller saklı kalmak kaydıyla; Satıcının kendi kusuru sebebiyle, sipariş onayı mailinin gönderilmesinden itibaren 30 gün içerisinde teslimat yükümlülüğünü yerine getirmemesi durumunda, Alıcı sözleşmeyi feshetme hakkına sahiptir. Sözleşmenin feshi durumunda, Satıcı varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde Alıcıya geri ödemekle yükümlüdür.

7.4. Mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sipariş konusu mal ya da hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hallerde satıcı bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde Alıcıya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmekle yükümlüdür. Satıcı, Alıcının onayını almak sureti ile eşit kalite ve fiyatta başka bir mal/hizmeti tedarik edebilir ve Sözleşme konusu taahhüdünü bu suretle yerine getirmiş sayılır. Alıcı’nın onay vermediği hallerde sipariş iptaline ilişkin hükümler uygulanır. Bu durumda Satıcı varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün içinde iade etmekle yükümlüdür.

7.5.Zarar görmüş, ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra ürünün hasarsız ve sağlam alındığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en geç 3 (üç) gün içinde Satıcının işbu sözleşmenin 1.1. maddesinde belirtilen email adresi ,telefon numarasına ya da internet sitesinde yer alan online iletişim formundan bildirilmelidir.Aynı zamanda alıcının www.dermobeyond.com.tr sitesinde olan hesabında yer alan siparişlerim alanından talebini internet ortamında iletebilir. Aksi takdirde Satıcıya herhangi bir sorumluluk yüklenemez.

Madde 8- Ürün İade ve Cayma Hakkına İlişkin Prosedürü

8.1.Alıcı sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde ya da sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

8.2.Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde Satıcı'nın işbu sözleşmenin 1.1. maddesinde belirtilen email adresi veya telefon numarasına, www.dermobeyond.com.tr internet sitesinde yer alan online iletişim formu üzerinden ya da alıcının www.dermobeyond.com.tr sitesinde olan hesabında yer alan siparişlerim alanından iletilmesi, ürünün kullanılmamış ve ambalajının zarar görmemiş olması şarttır. İade işlemlerinin yapılabilmesi için alıcının mal ile birlikte teslim edilen fatura aslını ürün ile birlikte satıcıya göndermesi gerekmektedir. Alıcı, cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren on gün içinde Sözleşme konusu ürünü, iade ile ilgili bilgileri içeren fatura ile birlikte ve varsa standart aksesuarları ile varsa hediye edilen diğer ürünler ile birlikte eksiksiz ve ayıpsız olarak Alıcı adresine teslimatı yapan anlaşmalı kargo şirketi kanalıyla Satıcıya ulaştırmalıdır.

8.3.Alıcının iade edeceği ürünü anlaşmalı kargo şirketi ile Satıcı'ya göndermesi halinde iade kargo bedeli Satıcıya aittir. Alıcının iade edeceği ürünü, teslimatı yapan anlaşmalı kargo şirketinden farklı bir kargo şirketi ile göndermek istemesi halinde iade bedeli Alıcıya ait olup, ürünün kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Satıcı sorumlu değildir.

8.4.Satıcıya ulaşan iade ürün iş bu sözleşmede belirtilen koşulları sağladığı takdirde iade olarak kabul edilir. Bu durumda satıcı, cayma bildirimini içeren faturanın ürünle birlikte kendisine ulaşmasından itibaren en geç 14 (ondört) gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve varsa malın alıcıya teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür. Ürün iade edilmeden bedel iadesi yapılmaz.

8.5. Alıcıya bedel iadesi gerektiren durumlarda alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa; Alıcı ürünü kaç taksit ile satın alma talebini iletmiş ise, Banka alıcıya geri ödemesini o miktarda taksitle yapmaktadır. Ancak Satıcı,bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödemekte olup, Kredi Kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır. Bu sebeple Satıcıya herhangi bir sorumluluk yüklenemez.  Ürün bedelinin iadesinde banka tarafındaki aksaklıklardan dolayı Satıcı sorumlu tutulamaz Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda satıcı, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği alıcıya nakit para ile ödeme yapamaz.

Madde 9-Cayma hakkının kullanılamayacağı durumlar

9.1. Hür türlü kozmetik ürünlerinde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. İade, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır.Ayrıca Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereği Alıcı aşağıdaki hallerde cayma hakkını kullanamaz:

  1. a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
  2. b) Alıcının istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
  3. c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

  1. d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
  2. e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
  3. f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  4. g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

  1. h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

Madde 10-Mücbir Nedenler

10.1.Sözleşmenin imzalandığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülmeyen, tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini olanaksızlaştıran durumlar, mücbir sebep (Doğal afet,salgın hastalık, savaş, terör, ayaklanma, değişen mevzuat hükümleri, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli ölçüde arıza vb.) olarak kabul edilecektir. Mücbir sebep şahsında gerçekleşen taraf, diğer tarafa durumu derhal ve yazılı olarak bildirecektir. Mücbir sebebin devamı esnasında tarafların edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumlulukları doğmayacaktır. İşbu mücbir sebep durumu 30 (otuz ) gün süreyle devam ederse, Alıcı siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcı’nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 14 (on dört) gün içinde kendisine nakten ve defaten ödenir.

Madde 11- Gizlilik Politikası ve Kişisel Verilerin Korunması

11.1. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel veri olarak tanımlanabilecek Alıcı’ya ait ad, soyad, e-posta adresi, T.C. Kimlik numarası, mali veriler vb. bilgiler; Sipariş almak, Ödeme işlemlerini gerçekleştirmek,Müşterilerimizin bilgilerini tespit için kimlik, adres ve diğer bilgileri kaydetmek,Ödeme sistemleri, elektronik sözleşme ve bununla sınırlı olmamak üzere tüm kayıt ve belgeleri düzenlemek, mevzuat gereği ve diğer otoritelerce öngörülen bilgi saklama, raporlama ve bilgilendirme yükümlülüğüne uymak, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği kapsamında akdedilen sözleşmelerin koşulları,güncel durumu ve güncellemeler ile ilgili müşterilerimizle iletişime geçerek gerekli bilgilendirmeleri yapmak, Alıcı’ya ait bilgilerin güncellenmesi ile üyeliklerin yönetimi ve sürdürülmesini sağlamak,Müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarını anlamak, bu doğrultuda ürün ve hizmetlerimizi sunmak ve geliştirmek, Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası,Kurumsal iletişimi sağlamak, Müşteri memnuniyetini ölçmek, müşterilerimizi tanıyabilmek ve daha iyi ürün ve hizmet sunabilmek adına analiz ve anketler yapmak,İstatistiksel çalışmalar yapabilmek, İmzalanan sözleşmeler kapsamında yükümlülüklerimizi sözleşmeye uygun ifa edebilmek, Yasal düzenlemelerin gerektirdiği veya zorunlu kıldığı şekilde, hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesini sağlamak, Kamu güvenliğine ilişkin hususlarda ve hukuki uyuşmazlıklarda talep halinde ve yasal mevzuat gereği yükümlülüklerimizin gerektirdiği şekilde savcılık, mahkeme ya da ilgili kamu görevlilerine bilgi vermek, Müşterilerimizin ilgilenebilecekleri ürünlere ilişkin yönlendirmelerde bulunmak, kampanya ve promosyonlara ilişkin bilgi vermek,E-posta yoluyla bülten veya bildirim göndermek, Siparişler, ürünler ve hizmetler hakkında pazarlama faaliyetlerinde kullanmak,Şirketimiz ile gerek tüketici gerekse de ticari iş ilişkisinde bulunan gerçek / tüzel kişilerle irtibat sağlamak, Yasal raporlamalar yapmak, Sistemsel sorunları çözmek,Çağrı merkezi süreçlerini yönetmek, Ürün ve hizmetlerimizle ilgili olarak müşteri talep ve şikayetlerini değerlendirebilmek,İleride doğabilecek hukuki uyuşmazlıklarda delil olarak ispat yükümlülüğünü yerine getirmek amacıyla ve 3. kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer işlevlerinin Satıcı tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan veriler süresiz/süreli kaydedilebilir, yazılı/manyetik arşivlerde muhafaza edilebilir, kullanılabilir, güncellenebilir, paylaşılabilir, transfer olunabilir ve sair suretler ile işlenebilir. Araştırma ehliyeti belgelenmiş her türlü adli soruşturma dahilinde satıcı kendisinden istenen bilgiyi elinde bulunduruyorsa hukuki yükümlülüğü gereği ilgili makama sağlayabilir.

11.2.Kredi Kartı bilgileri kesinlikle saklanmaz,Kredi Kartı bilgileri sadece tahsilat işlemi sırasında ilgili bankalara güvenli bir şekilde iletilerek provizyon alınması için kullanılır ve provizyon sonrası sistemden silinir.

11.3. Alıcılara, yürürlükteki mevzuata uygun şekilde, her türlü ürün ve hizmetlere ilişkin tanıtım, reklam, iletişim, promosyon, satış ve pazarlama amacıyla, kredi kartı ve üyelik bilgilendirme, işlem, uygulamaları için SMS/kısa mesaj, anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, e-posta/mail, faks, diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik iletişimler yapılabilir, Alıcı onay vermesi halinde kendisine ticari elektronik iletiler gönderileceğini kabul etmiştir.

11.4. Alıcı tarafından sisteme girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli idari ve teknik önlemler alınmıştır. Ancak söz konusu bilgiler Alıcı’ya ait cihazlardan girildiğinden Alıcı tarafından korunmaları ve ilgisiz kişilerce erişilememesi için gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu Alıcı’ya aittir.

11.5. Alıcı, Satıcıya belirtilen iletişim kanallarından ulaşarak, verilerinin saklanmasını istemediğini belirtmesi halinde sistemin işleyişi için gerekli olmayan, bir kanuni yükümlülük gereği saklanmak zorunda olmayan ya da kanunda saklanması için öngörülen sürelerin sona ermesi halinde kişisel veriler Satıcı tarafından veri kayıt sisteminden silinir ya da kimliği belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. Alıcı isterse kişisel verilerinin işlenmesi ile ilgili işlemler, aktarıldığı kişiler, eksik veya yanlış olması halinde düzeltilmesi, düzeltilen bilgilerin ilgili üçüncü kişilere bildirilmesi, verilerin silinmesi veya yok edilmesi, otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz, verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebi ile zarara uğrama halinde giderilmesi gibi konularda Satıcıya her zaman başvurabilir ve bilgi alabilir. Söz konusu başvurular incelenerek yasal süresi içerisinde Alıcı’ya mevzuatta öngörülen sürelerde dönüş yapılacaktır.

Madde 12- Uyuşmazlık Durumunda Yetkili Mahkeme

12.1.İşbu sözleşmenin uygulanmasından kaynaklanan uyuşmazlık halinde, Ticaret Bakanlığınca her yıl belirlenen parasal sınırlar dahilinde Tüketici Hakem Heyetleri ile Alıcı’nın veya Satıcı’nın ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

Madde 13-Yürürlük

13 maddeden ibaret bu Sözleşme, Taraflarca okunarak, işlem tarihinde, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve yürürlüğe girmiştir. Sözleşmenin bir nüshası Alıcı’nın e-posta adresine gönderilmiştir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.